1800-1881 en

Цахим банк

1.    Цахим банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд хаана хандах вэ?

  • Иргэн: Та өөрт ойрхон байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана. 

  • Байгууллага: Интернет банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана.

2.    Интернет банкныхаа нууц үгийг буруу хийж байгаад блоклуулчихлаа одоо яах вэ?

  • Иргэн: Урьд нь нэвтэрч нууц асуулт хариулт бөглөж байсан бол нууц үг сэргээх цэсээр ороод нууц үг мартсан сонголтыг зааврын дагуу үргэлжлүүлэн шинэ нууц үг мэйл хаягаараа авна. Авсан нууц үгээ ашиглан нэвтрэх боломжтой.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

3.    Интернет банк үйлчилгээнд холбуулсан дансууд дээрээ нэмж данс холбож болох уу?

  • Иргэн: Интернет банканд нэвтэрч ороод данс – данс нэмэх сонголтоор орж өөрийн дансаа нэмж болно.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

4.    Мобайл, мессеж банкны эрх блоклогдсон байна. Яаж сэргээх вэ?

  • Иргэний үнэмлэх эсвэл гадаад паспорттайгаа өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.


5.    Цахим үйлчилгээнд бүртгүүлэхгүйгээр байрны төлбөрөө онлайнаар төлж болох уу?

  • Та манай сайт руу хандан и-биллинг үйлчилгээнд бүртгүүлснээр байрны төлбөрөө лавлан, Төрийн банкны картаар төлбөрөө төлж болно. /картны онлайн гүйлгээ хийх Ипин кодыг 1881 утсанд холбогдон идэвхижүүлнэ/

6.    Надад дансны орлого зарлагын мэдээ мессежээр ирдэг. Үлдэгдлээ яаж шалгах вэ?

  • Мессеж мэдээгээр зөвхөн дансны орлого зарлагын мэдээ очдог ба үлдэгдэл шалгадаггүй үйлчилгээ юм. Мобайл, мессеж банкны үйлчилгээнд салбар нэгжид хандан бүртгүүлэх боломжтой.


7.    Мессеж мэдээ үйлчилгээнд бүртгэлтэй, боловч утсанд мэдээлэл ирэхгүй юм.

  • Мессеж мэдээ үйлчилгээний шимтгэлээ авч чадаагүй болохоор түр зогссон байж болно. Дансандаа орлого хийгээд 131881 тусгай дугаар руу on гэсэн мессежийг илгээнэ үү.

8.    Картгүйгээр бэлэн мөнгө авч болох уу? Бичиг баримт байхгүй байна.

  • Болно. Та манай цахим төгрөг үйлчилгээг сонгоорой.


9.    Цахим банкны үйлчилгээгээ хаалгахын тулд хаана хандах вэ?

  • Өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.

 

1.    Цахим банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд хаана хандах вэ?

  • Иргэн: Та өөрт ойрхон байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана. 

  • Байгууллага: Интернет банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана.

2.    Интернет банкныхаа нууц үгийг буруу хийж байгаад блоклуулчихлаа одоо яах вэ?

  • Иргэн: Урьд нь нэвтэрч нууц асуулт хариулт бөглөж байсан бол нууц үг сэргээх цэсээр ороод нууц үг мартсан сонголтыг зааврын дагуу үргэлжлүүлэн шинэ нууц үг мэйл хаягаараа авна. Авсан нууц үгээ ашиглан нэвтрэх боломжтой.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

3.    Интернет банк үйлчилгээнд холбуулсан дансууд дээрээ нэмж данс холбож болох уу?

  • Иргэн: Интернет банканд нэвтэрч ороод данс – данс нэмэх сонголтоор орж өөрийн дансаа нэмж болно.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

4.    Мобайл, мессеж банкны эрх блоклогдсон байна. Яаж сэргээх вэ?

  • Иргэний үнэмлэх эсвэл гадаад паспорттайгаа өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.


5.    Цахим үйлчилгээнд бүртгүүлэхгүйгээр байрны төлбөрөө онлайнаар төлж болох уу?

  • Та манай сайт руу хандан и-биллинг үйлчилгээнд бүртгүүлснээр байрны төлбөрөө лавлан, Төрийн банкны картаар төлбөрөө төлж болно. /картны онлайн гүйлгээ хийх Ипин кодыг 1881 утсанд холбогдон идэвхижүүлнэ/

6.    Надад дансны орлого зарлагын мэдээ мессежээр ирдэг. Үлдэгдлээ яаж шалгах вэ?

  • Мессеж мэдээгээр зөвхөн дансны орлого зарлагын мэдээ очдог ба үлдэгдэл шалгадаггүй үйлчилгээ юм. Мобайл, мессеж банкны үйлчилгээнд салбар нэгжид хандан бүртгүүлэх боломжтой.


7.    Мессеж мэдээ үйлчилгээнд бүртгэлтэй, боловч утсанд мэдээлэл ирэхгүй юм.

  • Мессеж мэдээ үйлчилгээний шимтгэлээ авч чадаагүй болохоор түр зогссон байж болно. Дансандаа орлого хийгээд 131881 тусгай дугаар руу on гэсэн мессежийг илгээнэ үү.

8.    Картгүйгээр бэлэн мөнгө авч болох уу? Бичиг баримт байхгүй байна.

  • Болно. Та манай цахим төгрөг үйлчилгээг сонгоорой.


9.    Цахим банкны үйлчилгээгээ хаалгахын тулд хаана хандах вэ?

  • Өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.

  •  
 

1.    Цахим банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд хаана хандах вэ?

  • Иргэн: Та өөрт ойрхон байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана. 

  • Байгууллага: Интернет банкны үйлчилгээнд бүртгүүлэхийн тулд байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана.

2.    Интернет банкныхаа нууц үгийг буруу хийж байгаад блоклуулчихлаа одоо яах вэ?

  • Иргэн: Урьд нь нэвтэрч нууц асуулт хариулт бөглөж байсан бол нууц үг сэргээх цэсээр ороод нууц үг мартсан сонголтыг зааврын дагуу үргэлжлүүлэн шинэ нууц үг мэйл хаягаараа авна. Авсан нууц үгээ ашиглан нэвтрэх боломжтой.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

3.    Интернет банк үйлчилгээнд холбуулсан дансууд дээрээ нэмж данс холбож болох уу?

  • Иргэн: Интернет банканд нэвтэрч ороод данс – данс нэмэх сонголтоор орж өөрийн дансаа нэмж болно.

  • Байгууллага: Байгууллагын тамга тэмдэг, эрх бүхий албан тушаалтны гарын үсгээр баталгаажсан албан бичигтэйгээ данс байршиж буй салбар нэгжид хандана

4.    Мобайл, мессеж банкны эрх блоклогдсон байна. Яаж сэргээх вэ?

  • Иргэний үнэмлэх эсвэл гадаад паспорттайгаа өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.


5.    Цахим үйлчилгээнд бүртгүүлэхгүйгээр байрны төлбөрөө онлайнаар төлж болох уу?

  • Та манай сайт руу хандан и-биллинг үйлчилгээнд бүртгүүлснээр байрны төлбөрөө лавлан, Төрийн банкны картаар төлбөрөө төлж болно. /картны онлайн гүйлгээ хийх Ипин кодыг 1881 утсанд холбогдон идэвхижүүлнэ/

6.    Надад дансны орлого зарлагын мэдээ мессежээр ирдэг. Үлдэгдлээ яаж шалгах вэ?

  • Мессеж мэдээгээр зөвхөн дансны орлого зарлагын мэдээ очдог ба үлдэгдэл шалгадаггүй үйлчилгээ юм. Мобайл, мессеж банкны үйлчилгээнд салбар нэгжид хандан бүртгүүлэх боломжтой.


7.    Мессеж мэдээ үйлчилгээнд бүртгэлтэй, боловч утсанд мэдээлэл ирэхгүй юм.

  • Мессеж мэдээ үйлчилгээний шимтгэлээ авч чадаагүй болохоор түр зогссон байж болно. Дансандаа орлого хийгээд 131881 тусгай дугаар руу on гэсэн мессежийг илгээнэ үү.

8.    Картгүйгээр бэлэн мөнгө авч болох уу? Бичиг баримт байхгүй байна.

  • Болно. Та манай цахим төгрөг үйлчилгээг сонгоорой.


9.    Цахим банкны үйлчилгээгээ хаалгахын тулд хаана хандах вэ?

  • Өөрт ойр байрлах Төрийн банкны салбар нэгжид хандана.

  •  
 
Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл:
Харилцагчийн мэдээллийн төв: 1800-1881
Имэйл хаяг: contact@statebank.mn
Факс: 330595
 en
?
Зээлийн тооцоолуур Хадгаламжийн тооцоолуур Ханшийн мэдээ Халамжийн мэдээ Онлайн туслах Санал хүсэлт Хаяг, байршил Twitter Facebook Youtube